30 mars, 2009

måndag.

I lördags var jag hos Malene, vi var några stycken och hade skitkul. Jag och Malene tog en promenad på typ 5 km upp till Heiane och tillbaka kl 3 på natten. Vi var hungriga så vi köpte korv på Shell! xD
På söndagen, möblerade jag och Synne och Malene om Malenes kök och vardagsrum, det blev skitsnyggt! Hoppas henens föräldrar tyckte om det bara, annars gjorde vi allt i onödan.
Sen kom pappa och hämtade mig och så åkte vi och köpte pizza till middag för mamma fyllde år och hade nog ingen lust att laga middag. Grattis mamma förresten! :D Jag och pappa fixade lite smått i mitt rum men det var försent för att börja tapetsera. Men det ska vi göra idag, jag vet att jag har sagt det förut men idag ska vi! Anyway, det hände inget mer spännande igår.

Idag försov jag mig till första lektionen och så kommer jag till skolan i tid för andra lektionen och så visar det sig att läraren är sjuk! Jävligt onödigt att jag ens orkade ta mig till skolan då. Matte var nästa lektionen och den enda lektionen kvar.
Tog mig hemåt sen och hamnade i soffan med datorn och resterna från pizzan igår. Det blev så att jag hamnade i telefonen med allra sötaste Liiindblom! Längtar tills vi träffas på lördag! :D

Nu ska jag chilla lite innan pappa kommer hem och vi ska tapetsera. Är ganska trött redan.

2 kommentarer:

Mamma Melissa sa...

Åh, den är sur när man pallrar sig upp och så är läraren ändå sjuk... jaja, se det som att du i alla fall kom igång,.))

Lorien sa...

svar:
har ett videoklipp på bloggen, någonstans. har planerat att lägga upp en låt snarast. så fort jag rättat till ett fel jag sjöng i "första" inspelningen. :)