09 mars, 2009

Probläääm..

En sak som jag har märkt är att jag mår fysiskt dåligt av att vakna tidigt. Alltid om jag vaknar tidigt får jag en blandad känsla av illamående, ont i magen och så känns det som att jag ska få sura uppstötningar när som helst. Det blir alltid så om jag vaknar tidigt. På helger och sånt struntar jag vanligtvis i det och somnar om eftersom det brukar gå över då. Men på veckodagarna så måste jag ju gå upp och då håller denna känslan i sig i flera timmar oftast, detta är sjukt jobbigt eftersom jag nästan inte kan äta någonting då, vilket leder till att jag blir trött och hängig osv. Detta händer bara om jag vaknar tidigt.

Alltså har jag ett medicinskt problem som leder till att jag faktiskt inte borde gå upp tidigt eftersom jag mår både fysiskt och psykiskt dåligt av det. Undrar om jag kan få läkarintyg på det så jag får ledigt de två första timmarna varje dag ? (A)

Doubt it.

Inga kommentarer: