05 mars, 2009

..

Hemma igen ! Kom hem igår faktiskt. Vi hade väldigt kul därute, även om alla planer krashade och det slutade med att jag och Malene satt därute helt jävla ensamma sista natten! Vi var typ de enda på hela ön, kanske inte riktigt, men nästan! På måndagen, så åkte vi iallafall till Bømlo för att köpa mat. Vi hittade billig blonderingsskit så det trillade ner i vagnen tillsammans med massa mat, godis, chips och annan skit vi köpte! Men vi var faktiskt skitduktiga med mat och allt! När vi kom tillbaka till stugan började vi laga mat och blondera håret, ja samtidigt också. ;) Jag blev lite gul i håret, men det har hänt förr (gick ju omkring och såg ut som Sune några dagar i nian xD) så jag var beredd och hade silvershampoo. Den dagen var tyvärr Synne tvungen att lämna oss för hon skulle upp till fjället med sin familj för resten av lovet.

På tisdagen var det meningen att det skulle komma ut en del folk till oss men det sket sig så då frågade vi massa andra folk och ingen kunde. Då var det bara jag och Malene och Louise kvar, vi blonderade Malenes hår lite mer den dagen för hon startade som mörkbrunett och skulle bli blond, det tog 3 paket intensiv blondering och hon blev ljusbrun i håret, såg faktiskt fint ut när vi var färdiga med den sista, men idag färgade hon tydligen det mörkt igen hos frisören, det var jättefint, men nu är vi ju tillbaka där vi började xD. Louise åkte hem på kvällen och kvar var jag och Malene.
Vi käkade pizza och åt massa chips, såg på film och spelade Buzz tills klockan var ungefär halv 3 på natten då vi fick den briljanta idèn att gå ut på promenad över den ena bron! Vi gick i skogen, helt ensamma på en ö, klockan 3 på natten. Hm ja. Sen kom vi upp till den lilla vägen, där finns det ju självklart inga ljus men vi har utmärkt mörkersyn.. och ficklampor. Det var hursomhelst nästan vindstilla och ganska behaglig temperatur ute, trodde vi. När vi kom ut till huvudvägen och skulle ut på bron blåste det ordentligt, vi tänkte liksom, jaja skitsamma och fortsatte gå. Ut på bron skulle vi och FAN va det blåste! Håret stod rakt ut och kläderna blåste så de låg slickade på kroppen och sen började det regna såklart! Men det var iallafall himla kul att gå där och nästan blåsa av bron! Vi tog bilder som bevis men de har Malene. Vi gick iallafall ca 4 km mitt på natten så när vi kom tillbaka till stugan var vi ju gött trötta!

Dagen efter lagade vi mat och städade, vi hade hittat några billiga asgoda filèer på affären, pommes till det och en dressing, asgött!! :D Sen åkte vi hem. Jag satte mig med datan eller nåt, kommer faktiskt inte ihåg och sen runt 8 somnade jag, vaknade igen vid 10 och åt middag, kom på att jag hade missat Grey's så det måste jag se på söndag.

Idag har jag inte gjort nåt, typ. Ska äta nu!
Bye :-*

Inga kommentarer: