01 mars, 2009

Lördag

Får ju börja med att säga Grattis till min söta kusin Julia som fyller år idag! Eller tekniskt sett igår, varför bloggar jag alltid så sent? Är stentrött nu i allafall, Malene var här en stund och vi bestämde att vi ska ut till hennes stuga imorgon och vara där några dagar, får se vilka som hänger med. Ska bli skönt att komma bort från allt tjat från föräldrar och lärare i allafall! Aah härliga tanke.
Hade mammas syster och hennes man på besök idag också. Det blev tacos men jag klarade nästan inte av att äta någonting, kanske beror på att jag nästan inte ätit de senaste dagarna. Ska sova nu, svimmar nog annars.

Om jag inte hinner blogga innan jag åker imorgon så dröjer det nog några dagar. På stugor har man oftas inget internet ju ;) Ska bli intressant att se hur 6 tonåringar klarar sig utan internet i 3 dagar xD Hahah, nej det ska nog gå fint ;)

Godnatt! (f)

Inga kommentarer: