18 mars, 2009

Onsdag

Nu är jag nästan frisk igen, gick ju hem i måndags. Vet inte hur mycket feber jag hade men jag orkade inte röra mig i allafall så jag antar att det var en del. Var därför hemma på tisdagen, men idag är jag bättre, förutom att jag knappt har sovit inatt för jag kunde inte sluta hosta, men men.

Idag fyller min pappa år, Grattis till honom! :D Tror kanske vi skulle åka till Haugesund idag igen men jag vet inte riktigt. Blir Donken för mig i såfall! :D

Åh herregud, jag behöver läsa några grammatikböcker eller något, känner att jag gör fel hela tiden.. Det är kämpigt att bo i Norge.

Hur som helst, idag är det otroligt vårigt ute, det är vårluft, solen skiner och det är torrt på marken (!), jag känner för att vara ute hela dagen! :P Får se vad som händer ;D

Nu ska jag koncentrera mig på nåt annat.

Inga kommentarer: