24 mars, 2009

tröööttt.

Målade och spacklade en gång till igår, ska göra samma sak idag, antagligen sista gången. Om vi har tur kan vi börja tapetsera imorgon! Jippi! Ska sätta upp gipsskivor på den andra långväggen i helgen, så jag antar att vi ska bygga dörrväggen nästa vecka. För de som inte har varit i mitt rum kan jag ju berätta att jag inte har någon dörr, det hänger ett draperi där det skulle vart en vägg. Men nu ska jag äntligen få en dörr, yes!!

Är stentrött, sov nämligen bara 1,5 timme inatt, nej jag skojar inte. EN OCH EN HALV JÄVLA TIMMA! FATTA hur trött jag är! Satt och pluggade till 2 ungefär, sen försökte jag somna, det var helt jävla omöjligt! Usch. Ska sova när jag kommer hem i allafall.

Btw, idag är jag svinduktig, gjorde sallad som jag tog med till skolan. Duktigpoäng till mig! Det är solsken idag, skitbra!
Btw 2, någon har blivit attackerad med köttyxa i Oslo, Ingvild sa att jag måste skriva det, bara så alla vet ;)
Ska plugga historia nu, har prov senare, wish me luck!

Inga kommentarer: