18 mars, 2009

-

Idag fyllde ju min pappa år, så därför firades det med Oreokaka till fika och Biff Stroganoff (som råkar vara en av mina favoriträtter) till middag. Pappa fick luftgevär och leksakshelikopter i födelsedagspresent, han brukar alltid önska sig massa tråkiga saker som han behöver istället för att önska sig något kul så i år fick han inte önska sig nåt tråkigt! Vi var ute större delen av eftermiddagen, det var i allafall halvfint väder.


Sen skulle vi till Heiane och köpa ris och hämta Synne, gick in på skoaffären och hittade skor! Såg, provade, köpte. Ett rent impulsköp, älskar det!
Middag
Sims
Synne åkte hem.
Grey's
Nu sitter jag vid datorn, är stentrött, snackar lite med Madde, bara 2 veckor kvar!!! :D <3


Ska nog gå och lägga mig snart.


Mina nya skor :D

Godnatt!

Inga kommentarer: