27 mars, 2009

snön smälter på taken, ingen i klassen vill vara vaken.

Yes! Snön smälter bort!
Annars så är jag stentrött, hoppas på att vi får sluta tidigare idag! Vill hem och fixa i mitt rum, vill bli klar! Är i allafall klar med fönstrena, det blev skitdåligt. Helt omöjligt att få det att se bra ut, rollern (jag har så feta fönster så jag kan använda roller, digga!) tappade ludd så den var asdålig och penseln gör att det blir ojämnt. Alltså, helt omöjligt att lyckas. Jävla träpaneler. Ska kanske, kanske tapetsera lite idag om vi har tur.

Ska åka och köpa lite födelsedagspresenter senare också, till mamma som fyller år på söndag.

Btw, snön smälter nog inte riktigt, det blir inte vått på taken efter den. Typ som att den bara försvinner.. xD Det måste vara ganska varmt ute för det låg säker 1 dm snö på taken iaf och nu är allt borta, på typ en halvtimme. Gött!

2 kommentarer:

Mamma Melissa sa...

Ja, det där är lurigt med fönstermålning... vi sökte på en massa olika renoveringssidor när vi gjorde barnkammaren och det hjälpte faktiskt!:.))

Måste även bocka och buga för dina fina ord -tack!

Lorien sa...

svar:
fy vad hemskt. uscha vad jobbigt, jag förstår hur det känns! sant som det är sagt, släkten är värst!