07 mars, 2009

Melodifestivalen och datorproblem.

Eftersom jag inte hade något bättre för mig ikväll så bestämde jag mig för att se Melodifestivalen. Jag måste bara säga att, det var pinsamt. Ingen var speciellt bra och herregud Caroline af Ugglas? Hur fick hon ens vara med? Det var dåligt. Är nog egentligen glad att jag inte hunnit se nåt av det tidigare.

Anyway, har väl egentligen inte gjort nåt särskilt varken igår eller idag, sovit länge och chillat. Läst lite i Eclipse och fixat med datorn, var ju tvungen att köra in XP på min egna dator, hade ju Vista tidigare men eftersom det var en av de tidiga datornerna att få Vista så var den inte riktigt byggd för att klara av det. Och eftersom jag är så OTROLIGT trött på XP utseendet så tänkte jag ladda ner Vista Transformation Pack som gör att man kan få det att se ut som man har Vista men mitt jävla virusskydd får för sig att det är virus i den filen och jag har laddat ner den från säkert 100 olika sidor! Men eftersom typ 11 miljoner människor (stod det på en av sidorna) har laddat ner samma program så tror jag nog att det går bra. Men min dator får väl ha XP tema så länge.. Ska iallafall fixa iordning allt annat på den, ska bli SÅ skönt att ha en fungerande dator igen!! :D

Ska hämta en kall SVENSK cola ur kylen nu, aah himmel ^^

Inga kommentarer: