09 mars, 2009

it's just another manic monday.

Jaha nu var man tillbaka i skolbänken efter sportlovet. BLÄ! Är iallafall min mening om detta. Menmen, det är väl bara att kämpa på. Det är ju påsklov snart och då åker vi till Sverige!! Jippi, nattpromenader, stugan och cola! <3 Efter denna lektionen (his&fil för den som undrar) har jag matte, (blä på det också). Efter det hämtar pappa mig så ska vi åka till Haugesund för jag ska få ännu mera tandställning (på de nedre tänderna idag) BLÄ på det. Efter det ska vi i allafall kolla på tapeter. När vi kommer hem så ska jag antagligen gå och lägga mig, är dötrött. Ska antagligen köpa Breaking Dawn (nästa bok i Twilight-serien, ingen kunde gissa det eller? ;)) och läsa lite i den. Läste ut Eclipse igår, lyckades få den att räcka i en vecka och två dagar men sen tog den slut, fy satan vad bra de böckerna är alltså! Men Breaking Dawn är den sista boken, hittils iaf, så jag får ta det lite lugnt med den.

Ska jobba litegrann nu ;)

Inga kommentarer: