21 mars, 2009

Friday!

Jaha, nu sitter jag här i gästrummet, är extremt trött för jag har jobbat med mitt rum hela dagen, tog några "före" bilder som jag ska lägga in någon dag, ser typ ut som att jag bor i en träpanelsinredd skolåda. xD Började tidigt imorse med att städa och fixa så jag har vart igång i princip hela dagen.

Men nu är träpanelen på det som ska bli fondväggen borta i allafall och första gipsskivan är på plats, har även grundat fönstrena för målning, och ska grunda alla lister imorgon samt måla fönstrena och kanske listerna om jag hinner. Pappa och jag ska sätta upp nästa gipsskiva och spackla, och åka och köpa mer gipskivor och tapeter till resten av väggarna, ska också köpa färg till taket, sån där färg så det ser ut som att man har slängt mjölk i det, haha svårt att förklara. xD Men typ så att det blir vitt fast träet syns igenom.. låter ju asfult. Men anyway.

Vi åt pizza till middag btw, aaasgott! Och idag har jag druckit massa svensk cola, det har jag fanimej förtjänat!
Ska sova nu, har massa jobb att göra imorgon! Godnatt!

Inga kommentarer: