20 mars, 2009

torsdag

Collage med bilder från igår, inte direkt skitsnyggt, men det var bara nåt jag slängde ihop för jag orkar inte lägga upp alla bilder en och en. Skolan idag var skittråkig, som vanligt. Kom hem och var ute en stund, har vart skinande sol och blå himmel idag, underbart! :D
Fast jag somnade runt halv 12 (!) igår och vaknade halv 8 idag så stensomnade jag kl 5 på eftermiddagen idag, var sjukt trött! Vaknade igen runt 9.
Klicka för att förstora :)


Collaget: Pappa leker med sin helikopter, katterna blir rädda för den, Oreokaka, katterna leker med helikoptern, snödroppar, Louise med pappas nya hagelgevär.
Har ledigt imorgon så jag ska göra i ordning mitt rum så att vi kan börja riva ner träpanelerna, ÄNTLIGEN! Ska riva ner träpanelerna och sätta upp gipsväggarna imorgon, förhoppningvis hinner vi spackla imorgon också. Kanske, kanske hinner vi börja tapetsera på lördag! Vill bli klar med allt så fort som möjligt för jag kan ju självklart inte sova i mitt rum medans vi håller på med detta så jag måste sova i gästrummet som ligger vägg i vägg med mammas och pappas rum och de snarkar som fan.
Ska gå och lägga mig snart för tro det eller ej, jag är fortfarande trött!
Godnatt !

Inga kommentarer: