12 mars, 2009

torsdag.

Just det, glömde skriva det igår men jag köpte tapter i måndags! Till fondväggen, de är typ mörkbruna, nästan svarta med massa blad på. Låter skitfult men det är bara för att jag suger på att förklara :D Ska i allafall ha ljusljusblåa tapeter på de andra väggarna, svårt att gissa eller hur? ;) Ska nog börja med tapetseringen ganska snart, måste jag stirra på de där jävla träpanelerna länge till lovar jag att jag blir (mer) galen. Har apont i tänderna idag btw, fast jag tog 2 ibux innan jag sprang till bussen, men jaja!

Imorgon har jag ledigt, vi lyckades övertala matteläraren att vi skulle ha den fagdagen i maj istället! Det passar bättre med tanke på risken att vi kan bli tvungna att ha examen då. Då får vi lite extra tid att öva. Fast jag måste ändå öva hemma för jag klarar inte av att jobba med matte i skolan.

Har börjat twittra förresten, heter SaraDM, ska försöka lägga in en liten twittergadget här i bloggen, tror nog att det går.. Annars orkar jag nog inte twittra så mkt.. :P
Bye peoples.

Inga kommentarer: