13 mars, 2009

fredag.


Blondie goes blonder! ;) Bild från förra veckan när vi var på Malenes stuga. :)
Idag har jag inte gjort mycket, städade köket men annars har jag suttit framför datorn och tv:n som den lilla nörd jag är.
Har lite ont i halsen, hoppas bara inte jag blir sjuk igen, det var ju inte alls längesen sist.
Just nu håller jag på och redigerar lite bilder som jag har tagit den senaste månaden. Kanske lägger ut nån mer här, får se :)
Nu är det bara 4 veckor kvar till påsklovet, tror jag. Men då åker vi i allafall till Sverige, ska bli kul, väldigt kul! :D Kanske grilla med Hummerhielms, ta sena nattpromenader med Madde och Mia, springa runt på stugan med kusinerna? Det blir nog skitbra hur som helst! :D Ska i allafall dricka så in i helvetes mycket cola och käka på Donken och Lilla Köket tills jag spricker! :D
Det blir bra, mycket bra :D
Ska fortsätta tugga i mig chips nu, jag lyckas faktiskt äta det även om tandställningen har lossat på alla tänderna så det gör grymt ont ibland. Men jag har varit sugen på chips sen i söndags så nu jävlar ska jag äta chips! :D Jag har faktiskt haft tur för tandställningen har redan hjälpt otroligt mycket på de övre tänderna! Om jag har tur får jag av den tidigare än om ett år :D Den på de nedre tänderna kommer nog ta lite tid dock, den kommer nog sitta kvar ett helt år men men. Vill man bli fin får man lida pin! Så är det ju för många. ;)
Jätteintressant med tandställningsupdate ;) Men en av anledningarna till att jag bloggar är för att jag vill komma ihåg vad jag gjorde under denna tiden.
Ska se lite på tv nu. Puss på er !

Inga kommentarer: