26 mars, 2009

Onsdag

Idag var jag smidig. Jag försov mig till första lektionen, missade bussen till andra lektionen, fick sms om att tredje lektionen var inställd, kom till skolan för fjärde lektionen, då vi naturligtvis hade projektarbete så det spelade i princip ingen roll om man var där. VÄLDIGT nödvändigt att jag ens tog mig till skolan! Gick i allafall tidigt från den enda lektionen jag var på och träffade Malene nere på stan, vi köpte glass och satte oss ute i solen och väntade på Synne. Det var asgött att sitta i solen, man kunde till och med sitta utan jacka!

Synne och Malene följde med mig hem och då satt vi ute i våra gungor och chillade. Sen gick vi ner till vattnet och tog massa bilder, ska försöka komma ihåg att lägga ut. Tog några fina där. Det var typ helt vindstilla nere på den lilla stranden och solen lyste på, så vi kavlade upp byxorna och doppade fötterna litegrann, det var ju svinkallt! Men det var gött ändå. De åkte hem ganska tidigt så då ställde jag mig i köket och gjorde våfflor eftersom det var våffeldagen idag. Asgött, har fan inte ätit våfflor på skitlänge! Sen såg jag Grey's och målade EN GÅNG TILL! Men nu tror jag att jag är klar, hoppas jag.

Ska i allafall sova nu, är stentrött och har sovmorgon imorgon, börjar 10.50! :D
Godnatt!

Inga kommentarer: