27 februari, 2009

Lov.

Jag var sjuk idag också, spydde imorse, tänkte att det var bäst att stanna hemma då. Fick mina föräldrar att köpa Eclipse (nästa bok i Twilight-serien) åt mig. Så nu läser jag den. Ska försöka ta mig ut ur huset imorgon, får se hur det går. Nu har vi lov iallafall. Skönt!

Sökte in till nästa år i skolan nu. Ja, man måste söka in för varje år här, även om man är garanterad en gymnasieutbildning, så det är egentligen det mest onödiga jag har stött på. Och jag ska säga er en sak.. Det finns få saker som gör mig så förbannad som den hemsidan. Den är helt oförståelig, i allafall för en svensk som jag. Det går varken att komma framåt eller bakåt på den. Det blir HELA tiden "denna sida kan inte öppnas i internet explorer" eller "denna sida är ogiltig" eller vad fan det nu står. GAAAAAH säger jag bara!!!! Blir helt jävla ryckig av det. Men nu har jag sökt i allafall, till nästa år. Mår illa.

Men nu ska jag fortsätta läsa Eclipse och drömma mig in i den regniga underbara vampyrfulla världen Bella Swan lever i. Hälsosamt? Nja, men det slår i allafall att vara mig just nu.

Inga kommentarer: