02 februari, 2009

I need somebody.

Jaha, sista dagen utan tandställning för mig då. Buuuh vill inte ! Usch.. känner verkligen inte för att få tandställning när jag är 17! Alla mina tidigare tandläkare kan ju gå och gräva ner sig någonstans! Nej nu får jag tänka positivt, när jag blir av med den så har jag iallafall fina tänder!! LÄNGTA!
Idag har det varit svinkallt i skolan, det var säkert under 15 grader när vi kom dit (jag överdriver faktiskt inte) till engelskatimmen. Frös så jag skakade typ, men så är jag ganska lättfrusen också. Sen till nästa lektion så tog vi upp det med läraren så han gick och hämtade en termometer för att om temperaturen är under 18 grader så får de inte hålla kvar oss på lektionen. Termometern visade 16-17 grader men efter en lång diskution då till och med rektorn kom och deltog fick vi inte gå för dagen ändå! Dåligt gjort av dem eftersom vi faktiskt kan bli sjuka av att sitta stilla i den kylan och dessutom är det mot lagen.

Men men, slutade tidigt och gick ner till bussen, träffade min kusin Kristine inne på Vero Moda så då snackade jag med henne tills jag skulle ta bussen. När jag kom hem åt jag pizzan från igår och stensomnade i soffan till dr. Phil's monotona tal om ungdommens förfall. Vaknade av att telefonen ringde men det är ointressant, ungefär som resten av texten. Hände väl inget spännande idag, har suttit och glott in i tv:n, datan eller laddat ner nya apps till min iPod, är helt beroende.

Weeds kl 22.30 på tv6, se det förfan!!

Inga kommentarer: