02 februari, 2009

it's monday.

Är dötrött. Får väl dra igenom helgen lite kort.
Fredag, gjorde jag ingenting, satt hemma med pappa och Louise, vi spelade mahjong, det var kul! xD Åt kebabpizza också :]

Lördag åkte jag ut till Rommetveit med mina kära föräldrar för att fota litegrann, väldigt fint därute så det blev några lyckade bilder. Kanske lägger upp dem någon dag. Sen på eftermiddagen så ville Malene att jag skulle komma ut till henne på Spissøy, så då åkte jag dit och sov över. Vi hade massa kul, blev lite övertrötta, men jaja.

Söndagen så frågade hennes syster ifall vi ville ta hand om hennes son Sebastian en stund på morgonen och det gjorde vi gärna! Hon kom in med honom till oss runt 10 på morgonen och han var skitglad, (väldigt happy unge i övrigt, alltid glad). Så vi gav honom frukost och lekte med honom och tog en långpromenad, så det var kul. Sen tog vi en del bilder såklart, men jag har inte frågat om lov att lägga ut bilder på honom så då blir det inga bilder här. Men det blev väldigt fina bilder! :D Sen kom pappa och hämtade mig någon gång på eftermiddagen och så åt vi hemmagjord pizza, som jag för övrigt tänker käka upp när jag kommer hem. :D

Idag är det måndag, jag är så jävla trött. Imorgon får jag tandställning, VILL INTE!!! Men vill man bli fin får man lida pin. Fast på ett sätt känns det ändå onödigt eftersom jag har levt med de här fula och sneda tänderna läääänge nu och har blivit van och det är ju inte direkt som att jag kommer se ut som Adriana Lima bara för att jag fixar mina tänder.. Men men, hoppas det går fort så jag slipper ha på den så himla länge. Helt apropå ingenting så är jag hungrig och allmänt trött på skoltillvaron, vill lägga mig under bänken och sova.
Nu blev detta ett otroligt långt inlägg, nu ger jag mig. Ska försöka komma ihåg att lägga ut bilder senare. Ska sova en stund när jag kommer hem iafallal.

Byeee peeeeeoples.

Inga kommentarer: