24 februari, 2009

Tisdag!

Idag har jag vart sjuk, vaknade och hade skitont i halsen och kände mig febrig, blä för det. Har sovit läänge och sen läst ut Twilight, har precis skickat ut pappa för att köpa nästa bok i serien ! :D

Antar att ingen har missat nyheterna om Kronprinsessan Victorias förlovning med Daniel Westling. Grattis till dom! Bröllopet blir 2010, då kommer min mamma sitta bänkad framför teven iallafall, hon älskar kungliga bröllop. Hon har nog sett varenda kungliga bröllop som har skett sen hon föddes. När Prinsessan Diana och Prins Charles (England) gifte sig för många många år sedan råkade hon vara ute på en stuga på nån ö så då satt de typ 7 stycken bänkade framför en typ 10 tums svartvit tv. Lyckat! :P


Är hungrig, väntar på att mina föräldrar ska komma hem och laga mat, är man sjuk så har man rätt att vara lite hjälplös. :) Blir nog en och annan semla också! Det är ju fettisdagen idag :D

1 kommentar:

Anonym sa...

Ha ha... ja, min mamma är också tokig i kungliga bröllop! Kan verkligen se henne nästa år...