27 februari, 2009

thursday

Hm, imorgon ska jag till skolan, är väl frisk nu. Läste ut New Moon, nästa bok i Twilight-serien, på en och en halv dag. Den GÅR INTE att sluta läsa, helt omöjligt. Sjukt bra var den, hatar att läsa ut böcker bara, jag har en tendens att leva mig in i dem alldeles för mycket. Särskilt de böckerna. Menmen. Är trött som fan, ska se om jag vaknar i tid imorgon.

Nu håller pappa på att köra in Windows XP på min egna dator, eftersom den var en av de tidigare datorerna att få Vista så klarar den inte av det eftersom den liksom inte är gjord för det. Tydligen har Vista ett mycket tyngre system än XP (själv tycker jag att den enda skillnaden är den MYCKET snyggare designen, men så är jag ju inte någon datanörd heller), det är iallafall vad min käre far säger. Men han vill ju skylla alla världens problem på Vista också så man vet ju aldrig.

Jag tror att jag egentligen hade någon slags poäng att komma till i detta inlägget men jag glömde bort det.. Ajja det kommer väl fram..

GRATTIS till Melkis 20 år idag! :D Eller tekniskt sett igår..
Godnatt!

Inga kommentarer: