04 februari, 2009

en hink med socker.

Brunch: 1 kycklingpulversoppa, lyckades till slut tugga de små krutongerna och kycklingbitarna som var i, men det tog tid och blev lite smärtsamt.
1 minimal Danoninoyoghurt, jag kan ju köpa en större yoghurt, men jag gillar Danonino. Det är den enda yoghurten här som inte är sur (alltså inte gammal-surt, bara sur-surt liksom) vilket antagligen betyder att det är hinkar med socker i den, men det skiter ju jag i!
Vatten.
Ska göra en milkshake till efterrätt!

Gick inte till skolan idag, somnade nämligen inte förräns den lilla visaren på klockan hade gått förbi siffran 4 inatt. Väcktes av min mobils ohyggligt starka vibrerande på skrivbordet runt 6.30 och bestämde mig för att jag antagligen skulle svimma pga sömnbrist, näringsbrist, rastlöshet och smärta om jag gick till skolan. Så jag somnade om igen. Det var trevligt.

Har inga planer för resten av dagen. Ska knapra i mig några fler Ibux för nu känner jag att det börjar göra jävligt ont igen. Längtar redan tills jag ska få av skiten. Ett år sa tandläkaren, vilket är ganska okej för jag vet många som har haft sina i 3 år och fortfarande inte fått av dem. Men han måste ta ut den blåa plasten innan sommaren! Jag SKA kunna äta grillmat i sommar! Det är INTE förhandlingsbart.

Inga kommentarer: