17 februari, 2009

Vad trött man kan vara efter helgen.

Idag åkte sötnowsarna hem igen :/ Eller a, de tog bussen till Bergen och ska sitta på flygplatsen och vänta där i 7 timmar nu, stackare. De hade nämligen räknat fel med tiden, de trodde att de skulle hinna med allt om de tog den tidigaste bussen till Bergen men det visade sig att de då kom ungefär en halvtimme försent till flygplatsen för att checka in.
Men vi har allt haft skitkul! De kom ju i torsdags kl 12 ca, så då sprang ju jag ner till stan för att hämta dem och så tog vi bussen hem till mig (hade ganska kul inne på Bon Appetit innan bussen kom xD). Tror att vi antagligen åt något då, sen satt vi väl och snackade och hämtade madrasser att sova på, sen sov vi väl antar jag. :P Vi gick ner till Sagvåg också och köpte chips :D Sen hämtade pappa oss!

På fredagen tog de bussen in till stan när jag hade slutat skolan, hade His&Fil. fagdag med prov som jag tror gick helt okej och en dötråkig film, jag ville ju bara springa ner till stan å vara med Madde & Mia ju!! Men vi gick och åt kebab iallafall, det var väldigt gott :D Sen tror jag att vi åkte hem igen, nån gång vid halv 5 (?) efter att vi hade vart och köpt lite gott till helgen. ;) På kvällen var bara vi och min syster hemma så då satt vi nog och tjatade i flera timmar tills ungefär runt 23 tiden då vi kom på att vi var hungriga och ville laga tacos! Det är skitgott som nattmat, hade lite svårt att tugga det med den där fula blåa plasten i tänderna men det börjar gå bättre nu. Även den kvällen gick vi ner till Sagvåg, på 15 min i snön!! Det var bara för att vi skulle hinna med bussen upp igen, så vi slapp gå både dit och hem.

På lördagen så chillade vi hårt och sen gjorde vi oss iordning och åkte ut till Spissøy och firade Alla hjärtans dag med Synne, Malene och Nellie, vi hade jävligt kul, dansade och hade kul, till slut åkte nån slags glasskål ner i golvet pga. basen xD Det blev många söta och misslyckade kort, som inte kommer läggas ut nånstans xD Kanske lägger ut nån liten bild senare, om jag får för de andra. Det blev lite otur med vissa saker under kvällen men allt gick skitbra och det var en kul kväll!

På söndagen var vi gött jävla trötta så vi chillade hårdast. Men när pappa hämtade oss på Spissøy lyckades han fastna i snön med bilen så vi fick putta upp den och kände oss skitstarka och väldigt sletna. ;D Köpte ännu mer chips på hemvägen xD Tror vi mest chillade resten av dagen, fast Mia somnade före mig och Madde på kvällen och hon snackade i sömnen, skitkul var det att lyssna på !

Idag var vi inne lite i stan och köpte mat som de skulle ha med sig på resan, sen åkte vi hem igen och städade och packade. Såg även en film medans Madde vilade middag ;P Sen var det helt plötsligt dags att åka in till stan, stannade på affären på vägen och då kommer ju Madde på att de glömde baguetterna i vårat kylskåp så vi fick köra tillbaka och hämta dem och sen in till stan för att vänta på bussen.
Men nu har de åkt och jag sitter här och lyssnar på musik, ska värma en liten pizzabit och sen gå och lägga mig, är jävligt trött.

Godnatt !

1 kommentar:

Anonym sa...

jojo absolut, ville inet alls döda henne låååångsamt;)