21 februari, 2009

Otursvecka!!

hm ja, detta var mindre bra.
Har inte skrivit på många dagar nu, har inte orkat helt enkelt. Tisdagen sov jag mig igenom, stackars sötnowsar hade en svår hemresa. Onsdag gick jag till skolan och hade en lektion, men jag blev så jävla förbannad under den lektionen att jag åkte hem. Torsdag var jag hela dagen i skolan, hela två lektionerna, nästan. Grattis till mig! Gick ner till stan och åt kebab med Christina och det var himla gott! Sen åkte jag och badade med Malene, Synne och folk och efter det åt vi ännu mer kebab, jag åt inte så mkt då faktiskt. Men det var gott ! :D
Idag har jag haft spanska hela dagen, vart livrädd för att dataduden skulle formatera om min dator (och därmed radera allt som är på den) när han försökte fixa den. Det är inte bra att bli så skrämd innan lunch! Sen hade jag prov som gick bajs. Efter skolan så kutade vi omkring på stan en stund och sen till slut hem till Synne. Vi hade en liten photoshoot i hennes källare, det var himla kul. Sen chillade vi och hade kul tills typ en halvtimme sen då min käre far hämtade mig.

En jävligt dålig nyhet är att hårddisken var bortom all räddning. Kände för att bara lägga mig ner på golvet och skrika när pappa sa det, men jag behöll mitt lugn, någorlunda. ALL min musik försvann då alltså, en del textdokument med diverse dikter och annat som jag har skrivit försvann också då. Som tur var hade jag tydligen redan fört över alla mina bilder till datorn så där blev det en stor lättnad. Men det som är mest sorgligt är nog att dikterna har försvunnit. Det är nog egentligen bara ett eller två dokument som är borta men jag förstår inte riktigt hur jag kunde ha missat dem eftersom det var de viktigaste, menmen. Imorgon ska jag iallafall köra backup på båda datorerna och skriva ut alla textdokument! JAg har fått nog av alla nästan-hjärtattackerna. Kan ju vara farligt liksom.

Men nu ska jag sova, ska på kalas imorgon. Min kusin som fyller år, vet tyvärr inte hur gammal han blir men Grattis till han (tvivlar starkt på att han någonsin kommer läsa detta men ändå, tanken räknas!).

1 kommentar:

Anonym sa...

Härligt att du säger "rätt" *hi hi*

Det är många som säger att det heter skolebröd och inte skoleboller, men det är inte vad jag är uppvuxen med iallafall. I min familie säger vi skoleboller. Vi är nordnorska allihop, om jag inte sagt det tidigare.

kram på dig!

Ps. jag gillar inte nynorska ds.