03 februari, 2009

tandställning.

Nu är jag hemma igen. Det känns konstigt att ha tandställning men den gör inte ont, än så länge.. Men jag kan inte tugga!! Tandläkaren fyllde upp mina sexårständer nere (ni vet, de näst bakersta tänderna) med nån blå jävla plast! För annars skulle jag skava av klossen på den tanden som står innanför de andra. Så när den har hamnat utanför ska han ta bort det blåa. WTF?! Ska jag liksom gå med det där i flera månader? Jag kan ju för helvete inte ens äta, får dricka pulversoppor. Jag lär ju dö av näringsbrist innan jag får vackra tänder. Ajja, då slipper jag träna, om jag bara kan äta pulversoppor så får man ju ingen riktig näring i sig så då lär jag ju bli smal iallafall. Men det är seriöst asjobbigt att äta, det tog mig typ en halvtimme att äta en El Maco förut.

Men jag fick lite tröstpresenter då, en ny mascara, lite ansiktsmasker och en Lipsmacker (ni vet de där lypsylen alla samlade på när vi var små? De där med massa olika smaker.) med COLA SMAK!! Asgott, för ja, de smakar gott också! :D Sitter här och slickar mig om läpparna xD

Men nu ska jag sova en stund. Skriver mer om detta senare, GODNATT!

Inga kommentarer: