12 februari, 2009

Yeah!

Nu har jag varit duktig alltså! Jag har dammat varenda yta i mitt rum, plockat upp allt skräp, rensat skrivbordet, gjort i ordning sminkbyrån, bytt sängkläder (till de i satäng jag ficki julklapp, underbart att sova i!), gått upp med massa gamla kläder (som har legat här sen jag rensade garderoben någon gång i januari) på vinden, lagt allting på sin "rätta plats" och imorgon ska jag dammsuga. Varför har jag gjort mig detta besväret och orsakat mig själv svår smärta i magen och på röven (jag har en ENORM träningsvärk, har ingen aning varför :S) då?
Jo, för imorgon får jag ju finbesök! Mina älsklingar Madde och Miiiia kommer ju hit! De ska åka från Vänersborg kl halv 4 på morgonen och det är inte det lättaste för de sötnosarna att gå upp så omänskligt tidigt ska ni veta, iallafall inte för Madde. ;) Så jag är glad över att de gör sig allt detta besväret för att ta sig hit och hälsa på lilla mig!

Nu ska jag slänga mig i sängen och sova i mina sköna, luftiga sängkläder! Älskar att sova i min säng när jag precis bytt sängkläder ! Godnatt! :)

Inga kommentarer: