03 februari, 2009

pulversoppa.

Blä, nu gör tandställningen ont. Väldigt ont. Har precis knaprat i mig min andra Ibux (som är Norges motsvarighet till Alvedon) på två timmar. Om den inte hjälper kommer jag inte kunna sova i natt. Får se hur det blir med det.
Har inte vant mig vid den än iallafall, känns fortfarande konstigt.. Men det tar väl ett tag antar jag :P Idag har jag iallafall bara kunnat äta 1 pulversoppa, 1 pytteliten Danonino yoghurt och 1 stor milkshake. Var tvungen att köpa en barnmatsburk (xD) så att jag får i mig något med riktig näring i. Biff stroganoff blev det ! Men en sak är irriterande, igår kände jag mig som en mogen 17-åring med massa bra saker i livet. Idag känner jag mig som en blyg 13-åring som har blondinbella som största idol. Bu för fula tänder.
Idag kom Madde äntligen in på msn och jag blev glad :D Fick bra nyheter av Synne (Grattis btw!) och Malene sover här på torsdag, trevligt med uppmuntring!

Nu ska jag sova snart, ska försöka iallafall.
Puss på alla sötnosar! <3

Inga kommentarer: