05 februari, 2009

snösnösnö!

Det har snöat HELA dagen här och det snöar fortfarande. Hade antagligen hoppats på att bli insnöad till imorgon om jag inte hade haft ledigt då. Men nu vill jag inte bil insnöad för då kommer inte mamma och pappa iväg till Oslo där de ska vara hela helgen. Party i helgen då? Usch nej, det orkar jag inte. Är inte på festhumör alls, känner mig skitful och har apont. Men jag tänkte gå ut och ta lite fina bilder imorgon. Hoppas på fint väder bara.

Ska gå och lägga mig snart. Men är inte så värst trött, fick så jävla ont i tänderna runt kl 6 så jag tog 2 Ibux och sov en stund, sen lyckades jag äta Lapskaus, det är i princip barnmat för vuxna i större burkar. Ganska gott egentligen. Sen satt jag i soffan och läste en bok och såg på tv (ja, jag kan göra båda samtidigt) men då kommer Alfons (min katt) och vill gosa, och om han vill gosa då får ingen göra nåt annat än att gosa med honom. Läser man en bok, lägger han sig på den, sitter man med datorn i knät, då lägger han sig på den med, om jag sitter och spelar spel på min iPod, då försöker han äta upp den. Knasboll! xD Jag är trött, har knappt ätit sen i förrgår och har tuggat i mig massa Ibux, du behöver inte förstå min humor. Jag förlåter dig. 8)

Ska nog sova, det är bäst så.
Godnatt :D

Inga kommentarer: