23 februari, 2009

Skola&Jobb.

Fick precis tillbaka mitt His&fil. prov, fick 3-4 så jag är väldigt nöjd med det :D Hade liksom bara gått igenom det kvällen innan.
Här i Norge har dom betyg 1-6, om jag inte har fattat helt fel så tror jag 1 är IG, typ iallafall. 2 är iallafall godkänt, men liksom bara precis godkänt. 3 är ganska bra, men fortfarande bara godkänt, 4 och 5 tänker jag mig som VG och 6 är ju MVG då. Så alltså fick jag typ VG- och det är jag helt nöjd med eftersom jag knappt pluggade.

Har sökt jobb btw! På ålderdomshem xD. Det var min moster som tipsade mig om det, kanske inte mitt drömjobb direkt men det kan nog vara rätt kul ändå, det ska tydligen va massa roliga människor att jobba med. Får hoppas att jag får prova :)

Men nu ska jag nörda med nåt annat.
Ska btw lämna in min dator till datasnubben innan matten så han kan formatera om den! Den är så kass nu sen jag helt plötsligt fick en ny användare på den så det är lika bra att börja om från början.

Inga kommentarer: