29 januari, 2009

torsdag.

Idag har jag inte gjort mycket, typ sovit väldigt mycket. Käkat lite godis och pluggat matte som sagt. Imorgon har jag heldagsprov i matte, boooooooooring. Ska ha med mig kakor och choklad som jag kan sitta och äta på. Det provet man har är nämligen uppdelat i två delar, den första har man två timmar på sig som man inte får använda några hjälpmedel (miniräknare och sånt) alls. När vi är färdiga med den får vi börja på nästa men vi får fortfarande inte använda hjälpmedel förrän två timmar har gått. Väldigt irriterande eftersom man då sitter i typ en timme och inte gör någonting. Den första delen är nämligen bara 2 uppgifter oftast och det blir man ju klar med ganska fort..

En av de bästa sakerna igår var nog att vi satt och snackade om en massa svenska saker (norskar tycker att det är väldigt kul att stoltsera med sina svenskkunskaper :D) och då var det en av dom som helt plötsligt sa "dåånken" och jag blev såååå glad över att nån här faktiskt hade hört det! Jag satt typ där å va helt överlycklig och fick VÄRLDENS hemlängtan. Svårt att förklara riktigt vad som är så speciellt men liksom, tja det är ju de små sakerna som räknas.

Saknar mina baaahgar! <3

4 kommentarer:

Anonym sa...

aa men det är ett erbjudande som de har nu och då är der frakten till sveriges gränser som kostat 10 spänn just nu ist för orginalpriset

Anonym sa...

Jo det går så bra... Lite trött bara..
Nu sitter jag på jobbet och längtar tills om 1,5 timme när jag ska få gå hem och sova! Räknar med att det är just det som du gör nu när jag skriver detta. ^^ lyllo..
Ha en fin start på dagen!
Kram

Anonym sa...

Hahah vad kul, jag trodde till och med att det var något slags lokaluttryck just här :D
Saknar dig btw, hoppas du har det hyfsat ;)<3

Sara M. sa...

Haha :D Saknar dig med! Har det okej, hoppas ni har det bra! ;D <3