28 januari, 2009

It's Onsdag!

JAha, nu är jag hemma igen efter att ha suttit i en bubbelpool i flera timmar. Hade skitkul iallafall och det var mysigt. Hände nog inget speciellt spännande i skolan idag, följde med Malene hem och vågenbussen är ju alltid rolig att ta. Jag och Malene gick ner till färjekajen och köpte korv och pommes. Sen åkte vi väl ut till folket för att chilla och bada. Nu ska jag hoppa in i duschen och skölja av mig allt jävla klor, jag luktar som vattenpalatset.

Godnatt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Nu är jag tillbaka på min blogg! Flytten har gått bra, men det finns fortfarande massor att göra. Känner att det är dags att skriva av sig lite nu! Beklagar att det har tagit så lång tid för mig att skriva tillbaka till dig efter att du kommenterade min blogg, men jag har inte haft tid med något alls! Hur har du haft dom senaste veckorna?
Kramar från mig!