26 januari, 2009

städa. städa. städa.

Håller på att rensa bland alla mina kläder, har ju kvar sånt jag köpte i åttan och det kan jag ju definitivt inte få på mig längre, jävla chipspåsar... Så nu ska allting bort, kommer nog behålla en del som fortfarande passa och inte är slitet men som jag tröttnat på litegrann, men vill iallafall få bort så mycket som möjligt från garderoben, det är jobbigt när den är så full. Nu låter det som att jag har mycket kläder men så är inte fallet, bara en dåligt planerad garderob och alldeles för många beställda för små/för stora/för fula kläder som jag inte orkat skicka tillbaka.

När jag är klar med detta ska jag laga mat till hela familjen, jag är ett änglabarn (A) haha nej men jag fick en del kläder idag och i lördags när vi var i Bergen. Fast jag fick inte så mkt när vi var i Bergen för jag glömde bort att titta efter kläder till mig själv eftersom jag hjälpte min syster att hitta istället, men det blev ändå 3 toppar och en del underkläder. Ska lägga ut bilder senare, ska bara ladda min kamera lite först.

Note to self: GÖR KLART SPANSKAN!!! (Projekt som ska redovisas IMORGON!)

Inga kommentarer: