12 januari, 2009

manic monday

Jag är trött, jag har huvudvärk. Jag tänker gå hem kl 12. Bravo för mig? Nej absolut inte. Men det skiter jag i. :)

Sitter och har engelska nu, men det spelar ju egentligen inte så stor roll vilken lektion det är. Det blir ju aldrig något gjort ändå. Och som de osociala jävlarna man kan vara så sitter vi allihopa och ser på serier/kollar bloggar/facebook/snackar på msn.. Hm, det är ett intressant fenomen detta. Men man är ju faktiskt lite mer social på rasterna, då går vi och köper mat. Det är socialt, hm ja. Hoppas ingen tar illa upp av att jag skriver att vi är osociala, det är väl alla innan klockan är 12 på måndagar eller?

Jag kom ju på en asbra sak i helgen, om 7 månader blir jag 18 och då får jag köpa sprit upp till 22% här i norgelandet. Suck it! En positiv sak iallafall. HA! Måste ta den där grundkursen för körkorter bara så att jag kan komma igång med det! Men jag kan ju inte ta det förrän efter sommaren ändå och då känns det faktiskt inte så jävla bråttom. Men jag hoppas att några av mina polers tar körkortet innan sommaren iallafall (känn er träffade M&M) för det kommer ÄGA!

Puss på er.
BTW! Vill du veta hemligheten till mitt glada humör? Rosenrot för fasen! Man blir piggare och gladare! Kanske skrev det i lördags? Anyways, det funkar bra tycker jag. Men jag skulle haft med mig en alvedon också. h u v u d v ä r k stavas det.

Inga kommentarer: