19 januari, 2009

moooondayy

Hm ja, i lördags var jag hos Synne, sen kom Malene och vi fjantade oss i några timmar. Det var trevligt. Sen kom min käre far och hämtade mig. Jag stensomnade eftersom jag fortfarande var trött som fan efter fredagen. Sen på söndagen kom Synne och Malene till mig och vi spelade sims som de nördar man kan vara på en söndagseftermiddag. Idag var det skola, upp innan tuppen alltså för att gå och ha engelska där alla bara bråkar med läraren som vanligt, det tycker vi om. Sen när jag kom hem soooov jag i typ två timmar, det var gööött.

Veckans låt : Molly Sandèn - Hallelujah
Hade hört att det skulle finnas en svensk översättning av den underbara låten Hallelujah av Leonard Cohen (fast min favorit är den med Jeff Buckley) och jag trodde att den skulle suga apröv. Men så lyssnade jag på den och gud, den är jättefin och Molly Sandèn sjunger underbart (aaavundsjuk!)!

Tänker sova nu, är trööött.
GODNATT.

Inga kommentarer: