15 januari, 2009

Torsdag fo fasen.

Det var lite svårt att förklara det där uppträdandet som jag skrev om i förra inlägget, man skulle nog vart där för å förstå xD
Idag har jag köpt skor, de som jag längtat efter i flera månader! De blir skitsnygga till klänningen jag ska ha imorgon på vinterbalen! Ska lägga ut bilder, jag lovar! Måste komma ihåg det bara xD
Duschade nyss och har precis lagt en ansiktsmask! Älskar peel-off masken från H&M! Jag tycker det är skitkul att dra av den! xD
Ska snart gå och lägga mig, vill bara chocka lite först. Igår gick jag och lade mig kl 23!! Somnade typ 23.30!! HELT otroligt :O Förstår att alla trillade av stolarna av förvånan nu alltså! ;)

Godnatt! Önska mig lycka till imorgon för då ska vi ha.. åh vad heter det? kommer inte ihåg vad det heter på svenska ju :S men iaf, stå framför hela klassen, ni fattar.. Och som vi alla vet så hatar jag det, fast i engelskan ska det nog gå bra! :) Godnatt igen!


glömde att trycka på publicera igår så detta inlägget kommer idag istället ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

redovisning? ör de de du menar kanske :P

Sara M. sa...

Yes, precis vad jag menaR! Tack! :P