22 januari, 2009

strömavbrott.

Igår när jag kom hem så visade det sig att det hade vart strömavbrott i hela jävla området sen kl 8 på morgonen!! Och jag var döhungrig eftersom jag bara hade ätit en yoghurt på hela dagen, men eftersom det inte fanns någon ström så kunde jag ju inte värma gårdagens köttfärssås och spaghetti-rester i micron eller på spisen, nej jag fick ju hälla allt i en kastrull och sätta på en sån där spis man eldar i för att värma upp huset! Det tog en halvtimme att värma maten xD Sen till slut fick vi ström igen, runt 4-5ungefär. Men då skulle vi iväg och handla lite å så. Sen på kvällen satt jag i soffan en stund och gick och la mig kl 11!! Jag va stentrött och somnade på två sekunder typ. Ganska skönt faktiskt :D

Idag sov jag typ till kl 9 för jag hade en trevlig sovmorgon. Sen var det spanska, då gick strömmen igen, fast tyvärr bara i en minut eller nåt. Annars hade vi nog kunnat gå hem eftersom vi har allting vi jobbar med på datorerna och utan ström så slocknar dom ganska fort för dom har blivit så jävla dåliga..
Men tyvärr kom strömmen tillbaka.

Nu har vi norska, tråkigt men snart får vi gå hem iaf


Idag hade jag en

Inga kommentarer: