10 januari, 2009

Woo

Igår hade vi ju gympa hela dagen och det var förvånansvärt kul ! Först så var vi i en av gympahallarna som är typ som gymmixhallen. Massor att göra alltså. Vi kutade runt där en stund och gjorde massa kul, sen skulle vi åka skridskor, oturligt nog var det en halv sjö på isen eftersom det hade regnat. Dessutom var mina skridskor oslipade så jag hade liksom INGET grepp om isen. Men jag ramlade bara en gång faktiskt! Blev dock väldigt blöt. xD Efter att vi hade åkt skridskor hade vi lunch eller något och efter det skulle vi spela badminton, Jippi! :D Jag vann mot Siv och Christina, alltså, jag mot dem! Efter det var det teori och prov som gick åt helvete. Menmen. Iallafall har jag nog inte haft så kul på gympan sen nian, fast då var det ju inte själva lektionerna som var roliga, det var ju personerna ;) <3

Ska göra mig iordning, sen ska jag till Malene och hitta på nåt.
Ska försöka skriva om veckan i Sverige ikväll! :D
Puss!

Inga kommentarer: