27 januari, 2009

hungrig.

Jaha sitter döhungrig på samhällsekonomin och håller på att somna. Är apsugen på en Grandiosa eller Big one med vitlöksdressing på, mm dregglaa... xD

Våran lärare är lite, tja vad ska man säga, dum? om han tror att att han kan sätta på en halvtimmeslång film om ekonomi kl 8 på morgonen utan att vi somnar. Men ändå gör han det varje tisdagsmorgon..

Hursomhelst, idag är det en vecka kvar bara tills jag ska få tandställning! Bläää viiillll inteeeee!!! Är jävligt förbannad på alla mina tidigare tandläkare för att jag inte fick det tidigare!! Nu måste jag ha det på min 18-årsdag ju! Så fan för er, tidigare tandläkare. Önskar att jag kom ihåg deras namn så kunde jag mobba dem lite mer, men jag kommer aldrig ihåg tandläkarnas namn.

Är huuuungrig!! Kom hit med en pizza till mig nån? (A)

Inga kommentarer: