21 januari, 2009

pff.

Usch, usch fan. Det ser inte bra ut med hårddisken, fan alltså.

Ska gå och lägga mig nu, börjar kl 8 imorgon med matte. Fy fan vilken dålig start på dagen. Ajja jag ska nog överleva, kanske..
Var inne på Vero Moda idag och såg lite söta kläder, en lång kofta i antingen blått, grått eller vitt och så såg jag en aassöt blå kjol, jag är egentligen ingen kjolmänniska men den var så söt!
Men ska till Bergen och shoppa på bl a. Gina Tricot och H&M på lördag, ska ju in på donken också ofc! De har ju fått El Maco här i Norgelandet nu!! :D Efter det ska vi in på IKEA! Jippi! SHOPPA!! Blir nog en del tröstshopping för det med hårddisken ifall den nu inte klarar sig..

Fasen vilken otur alltså.
Nepp får väl gå och lägga mig då.

I don't love you, like I loved you yesterday.

Inga kommentarer: