07 januari, 2009

100 !

Detta är mitt 100:e inlägg ! Jag är coolish. Sitter nu i skolan och trååååkar! Ska skriva om min vecka i Sverige lite senare.
Har provat att elda i den lilla kaminen jag har nere i mitt rum. För jag har en alldeles egen kamin förstår ni! :D Det är himla mysigt tycker jag! Vi lyssnar på en av de mest idiotiska konversationerna jag har sett i skrift någon gång.
Det var riktigt nära att jag inte ens orkade släpa mig ur sängen idag. Såg liksom ingen som helst mening med att gå till skolan. Hade ju gärna stannat hemma och sovit i min mysiga säng med eld i kaminen i några timmar till. Jaja, ska ju hem efter nästa lektion, ska nog ut och leka lite med min kamera då, det är ju så himla fint väder ute, men så är det ju också halt som satan ute! Var tvungen att gå i vägkanten till bussen idag, annars hade jag glidit fort nerför hela backen och rätt ut i bilvägen och det kanske inte hade varit så himla bra.

Ska koncentrera mig lite på att komma ikapp mina 300 inlägg på bloggkoll nu xD
Gott nytt år på er! :D

Du får inte knacka på min dörr, om du inte är beredd att komma in.
Du får inte göra om mitt namn och börja kalla mig för din.
Och du får inte riva mina murar, som jag omsorgsfullt har byggt.
Om du inte skyddar mina drömmar, så att jag kan somna tryggt.
Du får inte ha mig som en dröm, när jag vill va din verklighet.
Och du får inte säga att du hoppas, om du inte tror du vet.
Och du får inte andas på min panna, inte få mig falla mer.
Om du inte sen kan stå för all den oreda du ger.
Och du får inte röra vid mitt hjärta, som om allt var uppenbart.
När jag önskar inget hellre, än att du gör allt emot mig snart.

Sonja Aldèn - Du får inte <3

Inga kommentarer: