30 november, 2008

1:a advent!

Har inte skrivit på några dagar nu, har inte orkat. Är lite sjuk, jippi liksom. Men det hör ju till vintern. Idag har det vart första advent och vi åt fin adventsmiddag med strimlad lövbiff och ris till det! Gott som fan! Strimlad lövbiff är nog min favoriträtt efter tacos, jätteintressant att veta ? ;) Ser på Miami Vice just nu, fast jag följer inte med så noga, har hittat ett internetspel som jag har fastnat för, Tower bloxx tror jag det heter :)

Imorgon är det skola, jippi liksom. Men jag ska gå ner till stan på min håltimma och leta efter lite småpresenter som jag ska ge till min familj i julklapp, i år har vi önskat oss mest såna där dyra presenter så då blir det kanske lite färre klappar under granen och det tycker jag är tråkigt! Julklappsutdelningen ska ta låååång tid och det ska vara många klappar att packa upp! Därför köper jag en del små, ganska billiga presenter som för att fylla upp litegrann och dessutom är det roligare så :)

Nu ska jag nog gå och lägga mig. Börjar ju kl 8 imorgon -_- Tjoho liksom ;)
Goodnight MF!

1 kommentar:

Anonym sa...

Sov så gott, :)