27 november, 2008

Sitter här i min ensamhet, blir lite nostalgisk & inser att det finns inte ord som kan beskriva hur mkt ni betyder för mig. <3

Ska nog gå och lägga mig snart, men det kan bli lite svårt att somna. Som sagt, nostalgi. Det är svårt att somna när man inte kan sluta tänka på "den gamla goda tiden". Jag önskar att jag var antingen 8 eller 15 igen. Det suger iallafall att vara 17. Någon som håller med?

Nej nu får jag väl gå och lägga mig.
Btw, öppnade en 1.5 litare svensk Coca-Cola förut, åh underbara himmelsdryck! Hahah xD Och nu visar de Coca-Colas julreklam, älskar de reklamerna!
Godnatt!

1 kommentar:

Anonym sa...

ett stort minne när jag ringde dig när vi gick i 2:an och fråga om du ville åka ut och åka skidor med mig. Du ville men hade tyvärr inga skidor så du hade med dig en pulka till skolan och så lekte vi massa i snön! första riktiga minnet med dig <3<3<3