26 november, 2008

ooof course.

Snön har nästan regnat bort. Sug!
Och btw så har jag engelska nu. Kort och gott, jag är förbannad!!! Gaaaah! Jag vägrar ha en engelskalärare som inte kan engelska bättre än en 10-åring! Jag vägrar!!! Han gör mig så in i helvete förbannad att jag tror att jag ska sprängas! Jag klarar inte av att det är så inkompetenta lärare på denna skolan, det borde inte vara möjligt! Åh herregud.. Jag ska iallafall stanna hela dagen idag. Gick ju hem efter spanskan igår, kände mig inte bra alls, somnade faktiskt på spanskan också xD Men jag kom hem tillslut och gick och la mig. Det var ganska gött!

Efter denna lektionen har jag norska, jag och Siv ska presentera ett arbete om Isaac Newton vi har gjort. Ska fråga om det går bra att inte presentera för hela klassen, hatar det! Jag klarar verkligen inte av det, blir asnervös, varm och röd i ansiktet och illamående. Inte så värst kul ;)
Nu ska jag iallafall ägna lite tid åt att göra våran uppgift i engelskan, det blir så jobbigt om jag hamnar efter.

Ha en bra dag!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej, tack så mycket att du svarade och verkar gilla min blogg.
Det värmer mycket att höra.

Ha det super bra.

Kram

Anonym sa...

Svar: Precis vad jag menar!

Anonym sa...

pratar du norska nu eller svenska? haha

btw, det handla om min engelska och at jag inte skulle fått ig och blablabla:P