27 november, 2008

torsdag.

Jaha, gissa hur jag blev väckt imorse då! Joo, brandvarnaren gick igång kl halv 7 på morgonen!!
Alldeles underbart att bli väckt av PIPIPIPIPIPIPIIIIIP! Dessutom hade jag sovmorgon och skulle egentligen inte vakna förräns halv 10. Som tur var lyckades jag somna om. "Försov mig" så jag missade skolan. Alltså jag vet, det är verkligen inte bra att missa skolan och det är inte direkt något jag är stolt över men den senaste tiden har inte varit särskilt bra för mig. Jag behövde en dag för mig själv.
Såg på massa program hela förmiddagen, sen tog jag ett lååångt bad. :) Det är riktigt skönt att bara få ta hand om sig själv ibland med ansiktsmasker, bodyscrub, facescrub, hårmasker och sånt. Man får inte glömma att tända massa ljus också :) Snackade med Madde en bra stund i tlf förut, det var kul :D Saknar allihopa! <3 Men vi ses snart ;)

Ska nog gå och lägga mig snart. Har ingen lust, men jaja.
Nej nu får jag se framåt och vara glad! Längtar som fan till julafton! Har också beställt tågbiljetter nu! Åker hem till Sverige den 28:e dec och kommer tillbaka 5:e jan eller om det kanske var 6:e.. Jaja anyway, ska gå och lägga mig nu tror jag.

Goodnight motherfuckers.