02 november, 2008

Helg!

Jaha, igår var det ju halloweenfest på Malenes stuga! Det var väldigt kul, men jag måste säga att det var lite mer fart på oss sist gång vi var där. Men iaf, vi städade och åkte hem, sen när vi hade duschat av oss allt från halloween (jag hade hårdtuperat hår, Synne hade svart spray i håret så hon var grå överallt verkligen.) så åkte jag Synne och Malene in till kulturhuset och såg på bio, vis åg en film som hette Fatso, den hade egentligen ingen poäng, i slutet råkade killen skära av sig, tja kuken helt enkelt. Det såg ju himla mysigt ut.

Efter det åkte vi hem till Synne igen för att äta, efter det var det fest nere i båthuset! Ett lokalt band som heter Bastard hade slippfest (typ för att fira att dom har gett ut sin skiva eller något) de hade riggat upp en liten scen på den där dingsen man tar uppochner båtarna i vattnet med. Sen när de började spela så stod vi ju längst fram ofc, och deras musik är faktiskt väldigt bra! Vi ska se dem igen på fredag på Arena. Nu är jag hemma igen iallafall :/ Hade gärna stannat ett bra tag till, det fanns nämligen några snygga killar där ;)

Nej nu måste jag borsta tänderna och sova, har knappt sovit något de senaste nätterna..
Godnatt!

Inga kommentarer: