07 november, 2008

TV

Ikväll har jag vart på Arena och sett Bastard spela igen, fast lite mer officiellt denna gången.. Det var massa folk och vi hade jättekul! Efteråt, (det slutade ganska tidigt eftersom det var för ungdommar idag-.-) så gick jag, Malene & Synne till Mix och köpte chips och godis och satte oss utanför och glodde på massa moppepojkar som stylade och trodde att de var ascoola, höll ju på att skratta ihjäl mig. Men iaf, nu ska jag nog sova, är konstigt nog redan trött. Imorgon sak jag till stan och köpa farsdags present och sen på kvällen ska jag hjälpa Malene att passa hennes systerson Sebastian, han är typ bara 4 mnd eller något så det ska nog gå fint :) Fast det spökar i hennes systers hus så det kan ju bli intressant ;)

Ajja, ska borsta tänderna och hämta vatten och sen lägger jag mig nog.
Btw, två nya serier som jag följer, 90210 som är en slags spinoff eller fortsättning av Beverly Hills 90210 om ni kommer ihåg den serien? Sen följer jag Privileged också. Förutom dem så följer jag How I met your mother (skitbra!), Gossip Girl (också skitbra!) och på tv följer jag Grey's Anatomy (ofc!), Desperate Housewives, Bones, Dirty Sexy Money, Vänner (följer och följer, de har ju avslutat serien för längesen men jag ser det på teven), Weeds, Brothers & Sisters, Las Vegas, Sex and the city (SATC och Las Vegas har ju också avslutats men jag ser på det ändå!) och så följer jag ju såklart Scrubs, min favoritserie! Men tyvärr har inte Scrubs sänt några nya avsnitt på typ 9 mnd, men en till säsong har blivit filmad iaf, så jag väntar tålmodigt :)
Okej, jag är nog lite av ett tv-freak eftersom jag följer MINST 13 serier.

GODNATT!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag orkar inte att du följer 13 tv-serier >.<
Det är typ sorgligt xD
Jag följer ingen.. och vi har ju ändå lika långa dygn, eller hur? Hur fan går det ihop??