20 november, 2008

Haugesund!

Hm, har inte skrivit på några dagar. Men ingen idè att skriva om man inte har något vettigt att säga, right? Idag har jag iallafall varit i Haugesund med min kära familj och vi tog med oss Synne för det blir roligare så.
Jag har köpt massa saker, en jacka, en lång tröja och massa spa- och skönhetsprodukter bl.a. body butter från The Body Shop som luktar jordgubb! Älskar deras jordgubbsprodukter, de luktar så gott att jag kan sitta och lukta på dem hur länge som helst x) Men iaf, lägger ut en bild på vad jag köpte en annan dag, hittar inte sladden till kameran nu..
Åt även på Donken, det var gott som fasen! Även fast de inte har cheddarcheese dippen på McDonald's i Haugesund (don't ask me why).
Tänkte gå och lägga mig nu, men jag har sovmorgon imorgon och dessutom slutar jag 12 eftersom norskan är inställd! :D Gött mos säger jag då xD
Så när jag kommer hem ska jag städa för vi får besök av mammas syster på fredag, jippi tjoho.

Nej nu måste jag sluta smörja in mig med mitt body butter! Tänkte gå och lägga mig tidigt idag också, för ja, jag gick och la mig kl 11 igår!! Jag bara somnade i sängen typ halv 11! Vaknade en kvart senare och tja, tänkte att jag lika gärna kunde lägga mig då.
Godnatt!

Inga kommentarer: