11 november, 2008

orkar inte komma på någon rubrik.

Jaha, jag suger på att uppdatera blogg. Jaja, det har inte hänt något intressant ändå, förutom att jag har legat i min säng och inte velat gå upp på några dagar, men sånt går över. Fast ioförsig förra måndagen började jag gå på mattelektionerna, och nej, jag har inte gått på mer än 3 mattelektioner i år, jag fick en lärare som jag hade förra året som jag inte kom överens med och bestämde mig för att inte gå på matten förräns jag fick byta grupp, Men självklart fick jag ju inte det så då var det bara att börja gå på matten. Som tur var bytte Andrea till min grupp så vi kunde gå dit tillsammans och eftersom det är den segaste mattegruppen (där passar ju jag in iaf) så fick vi välkomnandet: Välkommen till mongogruppen! Hahah gruppen var ganska chill och irriterade skiten ur läraren vilket ju of course gjorde mig överlycklig att det inte bara är mig han stör sig på.
Idag vet jag inte riktigt vad jag har gjort.. eller jo, jag var i skolan eftersom jag är en kämpe! Sen när jag kom hem var ensam hemma och det var JÄVLIGT trevligt eftersom jag inte har varit det på mycket länge. Så vad gjorde jag då, jo självklart satte jag på musik på högsta volym! .. och städade köket... ? hmm.. vad har hänt med mig? Jaja sen åkte vi och handlade, köpte nytt shampoo från Bed Head, ett annat den här gången Vitamin.. nånting. Förresten fick jag nya Bed Head och Catwalk hårprodukter förra veckan, ska lägga in något om dem senare.

Annars åker jag och klassen till Bergen på torsdag, vi ska äta middag där och se på teater (Les Miserables) sen sover på ett vandrarhem (jippi liksom) och nästa dag ska vi gå på museum (wohoo..) Hoppas vi får lite tid att göra vad vi vill där bara. Måste in på H&M och köpa nya ansikts- och hårmasker och så såklart DONKEN!! :D
Nej nu ska jag sova, måste upp tidigt imorgon..
Godnatt

Btw, i söndags var vi hos mormor och morfar och hade farsdagsfika där med halva släkten. Min kusin Kristine kom med lille Olve (stavning?) som är hennes son. Han var ju såå söt! Han skulle fram och tillbaka mellan mig, mamma, hans mormor och Kristine, hans mamma då. Bebisar är så söta när de vill ha uppmärksamhet ^^. Jag hade också gjort en smörgåstårta och fick massa beröm för det, så det var ju trevligt! Själv tycker jag att den är skitgod och har ätit det till frukost och kvällsmat i typ en vecka nu (inte samma tårta såklart, jag gör ju en ny varje gång ;))
NEJ, godnatt nu, på riktigt!

Inga kommentarer: