20 november, 2008

..

Idag är jag stolt över mig själv, har städat ungefär nonstop sedan jag kom hem! Har ONT i fötterna! Men mitt rum ser inte mycket bättre ut, litegrann, men inte mycket. Nu måste jag fortsätta.
Btw, det började snöa ungefär kl 1 idag och det har snöat
ända sen dess! Det ligger ett ungefär 5 cm tjockt lager nu! :D Jag och Madde diskuterade att man känner sig som barn när det snöar. Jag får mer julkänsla av snö än jag får av själva julafton. Och man är ALDRIG för gammal för att leka i snön. Aldrig! Ska ta kort på det imorgon, men kameran suger. Önskar mig Nikon D60 i julklapp (vill ha, vill ha, vill ha!!!) Hoppas att jag får den av mina kära föräldrar ;)
Annars har jag spanskaprov imorgon, jippii liksom! -.-
Nej nu ska jag städa! Skriver mer imorgon eller nåt!

Inga kommentarer: