12 november, 2008

Bergen tomorrow.

Jaha, skolan idag var helt ointressant. Har nog inte gjort mycket vettigt. Kommer inte ihåg något ändå, det verkar som att jag blir senil? Jaja idag när jag kom hem så upptäckte jag att jag var ensam hemma efter att ha stått ute (kissnödig som fan, onödig info?) och försökt få upp låset på ytterdörren i ca 5 tills jag äntligen lyckades. Nya nycklar, inte bra. Aa men iaf, jag var ensam hemma, satte på musik, som igår, och tänkte att jag kunde väl städa köket idag igen (allting går bra när man får sjunga) men så ringde jag min käre far och frågade när alla skulle komma hem, om en halvtimme sa han då. Fan tänkte jag, och kom på att isf tar jag bara ur och i diskmaskinen. Herregud, vad är det med mig?! MEN det lönar sig! Fick 600 av mina föräldrar att spendera i Bergen! Ganska trevligt, jag bara hoppas att jag hinner in på McDonalds (älska donken, älska donken!!)

Jag har blivit medlem på bloggkoll! Kom på att det nog skulle bli enklast så nu när jag följer ganska många bloggar. Än så länge gillar jag det!
Och btw, idag berättade Sara för mig att hon läser min blogg så då vet jag att jag åtminstone har EN läsare! Jippi.

Ser på South Park, ganska underhållande faktiskt.
Hade egentligen tänkt att skriva något speciellt idag, men jag glömde det. Återigen, senil? Förhoppningsvis liiiite för tidigt för det. Nu måste jag packa, men jag har en enoorm sovmorgon imorgon, ska in till stan halv 3 för att åka till Bergen, hade bara en lektion i skolan ändå och det var spanska. Men eftersom jag inte har EN ENDA timme frånvaro i spanska i år så tänkte jag unna mig den. Annars måste jag åka till skolan halv 11 och sen sitta på stan och vänta tills vi ska åka i 3 timmar. Orka..
Nej nu ska jag packa! Godnatt!

Inga kommentarer: