01 december, 2008

1 december!

Idag är det första december, jippi! För exakt 17 år sedan döptes jag i Vänersborg kyrka, jag är säker på att ni bryr er väldigt mycket! Anyway, inte långt kvar till jul! :)
Ska till tandläkaren på fredag kl halv 3, vilket betyder att jag slipper sista lektionen engelska! Jippi!

När jag kommer hem ska jag öppna första luckan i min chokladkalender, nej jag är inte för gammal för julkalender! Fan heller! Ska vi gå omkring och vara för gamla för allt roligt på julen, hur kul skulle det vara med jul då? Jag ska ha chokladkalender tills jag är typ 85! Kanske ännu längre ;)

Nu ska jag koncentrera mig på engelskan ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

hahah joo absolut och speciellt de vitta eller svarta sträcken på kinderna och dom vita läpparna, när jag tänker efetr så är det kanska likt en indian? :D

Anonym sa...

Vita steken**